Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Wednesday, December 1, 2010

DECEMBER menjelma :)

selamat datang DECEMBER :)

pejam celik..pejam celik dah bulan terakhir dalam tahun 2010 nie..sekejap je masa berlalu..diam tak diam je..DECEMBER OH DECEMBER...ada ape sebenarnya dengan DECEMBER?? <--- tak ada ape pun melainkan kenduri kawen kawan-kawan..dah sampai seru dah korang ekk?? :p

ari nie dengan beraninya aku bagi bos aku surat resign sebelum rehat tadi.. <--- berani-berani takut je sebenarnya tadi tue..nak dijadikan citer bos aku tanya kenapa nak berhenti..aku cakap nak sambung belajar..bos aku tanya dah dapat offer letter ke?aku ckp tak lagi in case je kalau dapat..pas tue dia ckp abes kalau tak dapat?hahaha.. <--- soalan cepu emas :) aku cakap kalau tak dapat bukan rezeki la..dia cakap stay jela..sok dh dpt 2 week notice pun takpe..sebab dia malas nak train budak baru lagi :)

hehehe..tak dapat la aku berhenti..kena tunggu bulan February la nampak gayanya :)

ape aku nak story lagi ekk??any idea tak kengkawan :p

haaaa..ada sorang kawan aku nie ajak wat business..tapi kitaorg takde modal pun...hahaha..sengal je memasing kan???? :p

kitaorang plan nak wat cafe yang bole pinjam buku, baca buku dan beli buku serta ada cafe makan :) <--- nampak menarik..tp bila la nak ada modal nie :)

malique feat najwa - SENYUM



notes: jatuh cinta dengan lagu nie :)

anna rafali - KALAU BERPACARAN



notes: hahhaa..lagu best :)

No comments:

Post a Comment