Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Monday, November 29, 2010

need CHANGES in my LIFE!!~

"orang cakap buat baik berpada-pada
buat jahat jangan sekali"

hahaha..nak kata aku nie baik sangat tue xdela..tapi kategori baik la nie :p <--- cheh!!~ memuji diri sendiri nampak gayanya :)

buat baik pun salah..buat jahat lagi la salah..serba salah pulak hidup aku nie :(

aku pun tak tau ape aku nak tulis kat entri kali nie..aku serabut pikir ape akan jadi dalam kehidupan aku sekarang :( <--- ya ALLAH, permudahkanlah segalanya :) nie baru ujian kecik yang aku patut terima..kalau besar nanti macam mana??hmm..yang kecik nie pun tak tertanggung aku rasa..lagi la plak kalau besar nantikan?? <--- tabahkanlah hati aku n kuatkanlah semangat aku utk ujian-Mu ya ALLAH..

kesian budak-budak nie menanti aku untuk keluar bersama-sama..tapi aku nie ada je hal yang aku nak buat..dengan hari minggu kawan aku kawen la..dengan reunion la..dengan ntah ape jadahnya ntah.. <--- sampai mak aku pun bising takde life langsung..hahhaha..

setelah aku melihat kalendar..aku rasa setiap minggu aku ada jemputan kawen ;) bulan Disember nie bole kata full house la :( <--- sorry kengkawan sebab belum bole kuar sama2 ngan korang wat masa nie :( biasalah penghujung tahun sume nak kawen :) yang tak dapat aku hadiri tue aku mintak maaf yer :p <--- mungkin aku tak dapat kad korang atau aku tak sempat sampai :)

SHEILA ON 7 - Hari Bersamanya :)


notes: aku suka dengar lagu nie :)

DEWA - Kosong :)



notes: seKOSONG hati aku :)


ONCE (DEWA) - Dealova


notes: keGILAan aku dulu :)

notes: jangan tanya aku ape kaitan tajuk entri aku ngan entri aku nie :) <--- sebab takde kait mengait pun..aku  dah capai tahap ngantuk pun tue yang otak tak berapa nak betul sikit :p

No comments:

Post a Comment