Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Friday, December 3, 2010

KECIK HATI OKE~ :(

semalam nak dijadikan cerita aku datang cyber cafe dia sebab aku nk jumpe kawan aku..tibe-tibe orang yg jual burger tue tanya aku..

penjual burger: kenapa ko dah tak masuk lagi sekarang??
aku: (sambil tunding jari kat diri aku then tunjuk kat cc la)
penjual burger: ko nak masuk la nie??
aku: takdela..tue yang jaga ada..watpe aku nak masuk plak..
penjual burger: dia ckp takde sape nak masuk dah malam..
aku: (tercengang) <--- macam orang bodo
aku: yeke?setahu aku bos aku xbg aku keje lg..atas sebab ada org nak amek alih tempat aku..
penjual burger: ehhh?? <--- ko jgn la ehhh..aku nie lg tak paham jalan cerita skrg..

motif: aku kecik ati..tak suka aku jg bgtau je :(
itu je citer aku..tp aku memang kecik ati..terima kasih ehem ehem internet cafe :)

No comments:

Post a Comment