Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Tuesday, December 28, 2010

sekian LAMA ;)

haha..rasanya dah lama kot aku tak mengupdate blog aku nie..ini semua kerana aku sangat sibuk..maklum la dah ujung tahun..dengan masalah yang bertimpa-timpa nie..hehe :) <--- terima kasih la kat kengkawan yang masih sudi menjengah blog saya yg sunyi sepi sekarang..

dalam diam tak diam dah penghujung tahun 2010..tapi takde ape-ape yang aku dapat sepanjang tahun nie..takpela..bukan rezeki lagi la kot..aku akan cube usahakan mengikut kemampuan aku..doa-doakan la aku berjaya ye ;)

aku sebenarnya tak ada stori nak citer dah sekarang..aku kembali sunyi sesunyi hati aku..kosong..hmm..semoga hati aku akan kembali terisi semula pada tahun 2011 nanti..insya-ALLAH..


motif: saje je..aku tetiba teringat lagu nie :)

notes: but, i am not only girl in the world..

*you will never walk alone and you will stay in my heart forever*

No comments:

Post a Comment