Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Wednesday, December 1, 2010

IKAN EMAS


notes: aku suka tengok yang kuning ngan putih oren tue..COMEL :)

mesti korang pelik apesal aku tibe-tibe letak citer pasal ikan emas nie kan??sebenarnya kawan aku wat permintaan suruh aku belikan dia ikan emas..tapi aku nie buta bab-bab ikan peliharaan nie..dia pun upload kat facebook dia..pastue tetiba aku pun terminat sama..hehehe..sebab comel la ikan tue.. <--- eleh syamila, ko cakap jela ko suka ikan tue sebab dia yang suruh belikan..KAN???

hahhaa..takde maknanya..dia memang segala-galanya dalam hidup aku..tapi andai suatu masa aku bukan pilihan hati dia..aku tetap redha dan terima jalan takdir aku :)

ungu - CINTA DALAM HATI


note: hahha..lagu pasrah la pulak :p



notes: lagu kegilaan aku zaman kat KL :)

okies..got to go..another things to do now..ada orang hantar enquiries..nak kena quote plak :(

*you will never walk alone and you will stay in my heart forever*

No comments:

Post a Comment