Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Thursday, December 16, 2010

idea..idea..idea

hmm..boringnya aku kala ini saat ini dan tika ini..dalam pada masa yang sama aku sangat tertekan dengan keadaan yang aku harus harungi sepanjang bulan nie :( <--- atas sebab aku sendiri tak pasti ape yang aku berperasaan seperti ini..

BOSS!!~ SAYA NAK BERHENTI KEJE BOLEH????

itu yang saya rasa saat ini.. <--- tapi kenapa syamila??ape masalah kau nie??


arggghhhhh!!~ benci la dengan perasaan ini..sedih ada..nak nangis ada..macam-macam perasaan ada masa nie..tapi aku memang rasa sangat stress sekarang.. <--- mode: MAU BERCUTI...


*you will never walk alone and you will stay in my heart forever*

No comments:

Post a Comment