Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Tuesday, December 21, 2010

i have a DREAM

aku ada banyak impian yang belum terlaksana..mungkin impian-impian aku nie akan tercapai mungkin jugak tak akan tercapai..aku pun tak pasti.. <--- macam mana nak pasti usaha pun tidak..kejayaan kan datang dengan usaha ;)

apa impian aku??pertama impian aku..tentulah nak sambung belajar ke peringkat MASTER..tapi aku rasa impian aku yang pertama nie macam tak akan tercapai..sebab??hmm.. <--- biarlah rahsia..bole macam tue tak?? :)

impian aku seterusnya..aku nak ada bisnes aku sendiri..tapi aku tengah berkira-kira mana aku nak carik modal nie..huhu..pinjaman??gaji aku belum layak untuk wat pinjaman lagi ler :( aku pun tengah pikir-pikir bisnes ape yang aku nak wat kalau aku ada duit.. <--- ada idea tak kengkawan??huhuhu

impian aku yang belum tercapai tentu la membahagiakan mak ayah aku sekarang..huhu..

aku lost of idea tibe-tibe..kusut kepala :(

No comments:

Post a Comment