Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Saturday, December 18, 2010

abah oooohhhhh ABAH!!~

MY FATHER MY EVERYTHING :)

the most important person in my life..I LOVE HIM TOO MUCH!!~ ;)

huissshh!!~ sape yang tak sayang abah??dia segala-galanya bagi aku.. <--- mesti pelikkan kenapa ngan aku tibe-tibe citer pasal dia.. ;)

nie sume sebab dengan tidak ada angin tidak ada ribut aku teringat kat dia..dengan perangai abah yang kelakar..membuatkan aku rasa nak tersenyum je tgk dia ;) <--- hahha...confirm kalau aku ajar bukak FB..dia akan mengadap laptop 24hours :)

kakak aku kena pegi SEREMBAN 31hb DISEMBER 2010 nie untuk menanda kertas peperiksaan..TAHNIAH!!~ semoga kerjaya kau lebih maju lepas nie ;)

nak dijadikan cerita masing-masing tak tau arah pegi kawasan tue..maklum la mana nak tau..pegi SEREMBAN pun jarang..hehe..pastu kakak aku tny kat sepupu aku..yela sepupu aku nie pakwe dia duk Seremban..tapi dia pun macam tak confirm je..tiber-tibe kakak aku teringat carik kat internet je then kakak aku suh carik guna GOOGLE MAPS.. <--- thanks GOOGLE ;)

dah jumpe belek punya belek pun still tak dapat bayang kawasan tue..hhehe..panggil la abah suh tengok-tengok kan kat mana nak kuar kalau lalu highway..then abah pun teruja ngan maps tue..belajar punya belajar..dua tiga hari nie itu jela yang dia belek..GOOGLE MAPS..abah ABAH!!~ :)

No comments:

Post a Comment