Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Thursday, December 16, 2010

siapa SANGKA??

diam tak diam dah 3 bulan aku kat sini..siapa sangkakan??dalam nak berhenti aku dah 3 bulan aku berkhidmat untuk WWS ENGINEERING SDN BHD nie ;) <--- aku memang tak sangka..masa aku borak ngan ex-boss, Encik Zamri semalam, baru aku tersedar :p

aku ada satu angan-angan nak bukak perniagaan..tapi aku nie takde modal dan tak layak untuk membuat pinjaman.. <--- kesiankan aku??hahha..

malam tadi sebelum tidur sempatlah jugak aku citer ngan kakak aku perancangan perniagaan aku yang aku angan-angankan selama ini ;) <--- agak-agak angan-angan bole jadi kenyataan tak??

aku berangan nak ada bookstore yang bole pinjam buku, baca buku dan beli buku..dalam bookstore tue ada tempat makan dan minum.. <--- sape pernah tengok bookstore (aku tak ingat nama bookstore tersebut) kat Times Square yang ada Starbuck??lebih kurang macam tue la..

angan-angan aku macam tue la..then nak ada bakery sendiri dalam bookstore tersebut dan juga menjual waffle (tau ke macam mana tue??) dan ice blend :) <--- mengutip pengalaman dari KPM Ayer Molek ;)

 waffle yang aku gilakan sangat ;)

*you will never walk alone and you will stay in my heart forever*

No comments:

Post a Comment