Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Thursday, November 4, 2010

SELAMAT DATANG NOVEMBER.....

Sekarang jam baru je menunjukkan pukul 10.45 malam :p <--- jam kat cyber cafe nie cepat 15 minit :)..dalam aku duduk-duduk layan orang kat dalam cyber cafe nie main poker tibe-tibe aku rasa bosan giler kot <--- sebab aku tak paham permainan nie :p..lagipun kat facebook dah takde kawan yang bole bawak borak-borak ..hahahah..jadik aku manfaatkanlah dengan mengupdate blog nie..hahahah..

Dalam duk diam tak diam dah sebulan aku wat blog nie <--- ye sebulan :p..sebulan jugak aku keje kat WWS Engineering Sdn. Bhd. kat Cheng dan sebulan jugak aku keje semula dengan NAZAM EMAS INTERNET CAFE :) <--- huh!!~ tak sangka kan sekejap je masa berlalu :p

Kala ini aku mengantuk giler sebab aku ngantuk la..semalam aku balik jaga cyber cafe je dah kul 12.30 malam :p <--- mak aku pun dah tak larat nak bisingkan aku agaknya :) aku balik letak je kepala kat bantal terus aku belayar..hahaha..sampai ada orang miskol dan mesej pun aku tak sedar <--- maaf yer penunggu kunci :p aku mmg penat giler kot :p <--- agak jela :)

Sekarang nie aku sibuk carik tempat belajar <--- hajat hati nak sambung MASTER :) doa-doakan la aku ekk..hajat hati je nie tak  tau lagi camne keputusan..heheh..lagipun aku tgh searching-searching tempat studi.. <--- ada ke ayat searching-searching tue :p tapi sekarang aku tengah tunggu keputusan KPLI (Kursus Perguruan Lepasan Ijazah) yang akan keluar keputusan MTeST pada 8hb November 2010 (Isnin)...Kalau dapat tunggu pulak panggilan temuduga..kalau tak dapat temuduga then baru fikir nak apply MASTER kat mana :) wat masa nie planning aku kat UiTM SHAH ALAM amek course Master in Education :p <--- minat sangat ke aku pada bidang perguruan nie :)

Hehehe..mesti korang bosan baca sebab ayat aku skema je kan??hahahaha :) <--- aku memang minah skema punnn :p ape lagi aku nak ngarut nie..bosan dah nie :(

okla aku dah takde idea nak tulis ape lagi lor...huhuhuhu..chow dulu la :)

No comments:

Post a Comment