Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Tuesday, November 23, 2010

keHILANGan semangat

kenapa la aku takde langsung semangat untuk keje 2 ke 3 hari nie??ape yang telah terjadi pada diri aku??aku rasa nak nangis..tapi langsung tak keluar air mata..aku langsung tak bersemangat tapi aku langkahkan jua..kenapa ngan aku sekarang??mana pegi syamila yang dulu??

aku sendiri tak ada jawapan untuk setiap persoalan aku sekarang..yang pasti aku terasa tersungkur di dunia aku sendiri dan aku tak mampu untuk bangkit dan berdiri seperti dulu..tolonglah kembali kan semangat aku..

pagi nie macam biasa aku pergi kerja tanpa semangat..sampai orang yang bawak aku g office tanya aku kenapa aku mcm ada masalah..aku bukan bermasalah..tapi aku tak ada mood langsung sekarang..wishing to resign!!~ itu la dalam kepala otak aku saban hari..aku nak BERHENTI KEJE..makin lama aku kat ofis nie makin aku rasa aku tak serasi pun dengan ofis nie..bole ke macam tue??tapi itu la ape yang aku rasa..

kenapa aku terlalu emosi??kerana emosi aku tak berapa nak stabil sekarang..dengan keadaan aku yang aku pun tak pasti..tapi aku sangat tertekan..

sixth sense - khatimah cinta



sixth sense - yang sempurnakanku



notes: kakak ngan adik aku cakap aku nie peminat sixth sense..setiap lagu dia mesti aku minat :) <--- memang aku minat gila kot kat lagu diaorang :p

No comments:

Post a Comment