Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Wednesday, November 10, 2010

N.O.V.E.M.B.E.R yang S.I.B.U.K

Baru aku perasan yang bulan November tahun nie bulan yang sibuk pada aku..mungkin sebab aku dapat banyak jemputan kawen dan aku jugak ada aktiviti-aktiviti yang agak memenuhkan kalendar November 2010..

13 November 2010 - Aku ada ujian kelayakan..lepas je aku pergi MTeST..aku ada jemputan kawen kat Bukit Lintang..kawan sekolah rendah aku kawen..

14 November 2010 - Aku ada jemputan kawen kat Tanjung Keling..kawan aku atau senior aku masa sekolah teknik Alor Gajah kawen..nie kali kedua aku pergi Tanjung Keling untuk jemputan :)

15 November 2010 - 19 November 2010 - Pergi keje macam biasa..weekdays kan?? :p

20 November 2010 - Time nie aku tak tau sama ada aku nak pegi ke tak..sebab jauh satu hal..then aku keje pagi tue..tengok keadaan la nanti camne :)

Aku dapat jemputan kawen dari kawan aku kat Sabak Bernam, Selangor..kawan masa belajar kat Kolej Poly-Tech Mara Kuala Lumpur..

21 November 2010 - Aku kena ikut ayah aku pegi jemputan kawen kat Bangi..mak cik aku punya adik ipar nak kawen..mak aku suh wat kek..mak aku pulak kejap kek gula hangus la..kejap kek coklat la..mana satu nie mak?? :) <--- tengah pikir kek ape nak wat :p

22 November 2010 - 26 November 2010 - Weekdays yang kena kerja..kalau la tak perlu bekerja <--- tapi itula hari-hari kerja.. :)

27 November 2010 - Aku ada jemputan kawen lagi kat Batu Berendam..nie kawan aku masa belajar kat Sekolah Menengah Kebangsaan Tinggi Perempuan Melaka ..

note: haisshhh!!~ kawan-kawan aku sume dah kawen..bila turn aku nak menjelma plak nie?? :p

No comments:

Post a Comment