Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Tuesday, November 23, 2010

menangis KEKECEWAAN atau KEGEMBIRAAN??

Macam mana yer nak mula entri kali nie??huhuhu..sedih dalam gembira ke aku nie??hahahha...

Hari nie bangun pagi siap-siap pegi keje..tapi dah 2 hari nie langsung xde mud nak keje..jangan tanya aku kenapa aku langsung takde mud..huhu..BADMOOD oke~ aku malas nak keje sekarang..nak duk umah je bole??hahahah :D

Petang pulak g teman mak cik en. Chenta Hati aku pegi beli minyak kat stesyen minyak..amek dia kat cyber cafe..balik keje terus amek dia sampai maghrib baru balik umah..dh pikir kena pegi jaga cyber cafe nie..huhu :(

Sampai umah maghrib tue aku tengok TV kat umah tengah tebukak dan menayangkan sukan kat China tue la..aku pun bukan amek perkembangan sukan nie sangat :) duk kat dapur teman mak ngan kakak aku makan..mak aku tanya aku tak nak makan ke??aku cakap nanti la mak..baru pas makan gula-gula..padahal aku langsung takde selera nak makan dua hari nie :(

Nak dijadikan citer abes je duk kat meja makan tue..kakak aku tanya kalah ke Malaysia??hahahaha..sampai nangis-nangis player Malaysia..hahaha..aku cakap kat dia..nangis nie nangis kegembiraan ke kesedihan..tak semestinya sedih tue kalah..mana tau menang..patut la kakak aku macam tak percaya Malaysia menang sebab lawan dengan India :)

Pastue aku pun siap-siap nak g keje malam plak..adesss!!~ malas melanda..sila la memahami saya sekarang..sampai je kat kedai aku start sakit perut..huhuhu..kenapa la aku kena sakit nie time kat sini plak dan saat nie :( <--- kaum wanita tentu paham kan kenapa?? :)

Sekarang nie en.Chenta Hati aku ntah ape mimpi dia nyanyi lagu nasyid ari nie..lagu RAIHAN oke~ dia ckp kat kawan dia kita patut insaf..hahaha..baru ari nie sedar ke?? :p

HAHAHAHAA..stop kat sini..mood tak berapa nak baik :)

No comments:

Post a Comment