Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Sunday, October 31, 2010

Kasih Tak Sampai.....

Tadi aku dapat mesej dari someone suh aku dengar lagu Kasih Tak Sampai oleh PADI..aku pun dengar la..sedih n kesian kat dia..korang layan la ek video nie..huhuhu

Aku: Tetap la menjadi bintang di langit
Agar cinta kita akan abadi
Biarlah sinarmu tetap menyinari alam ini
Agar menjadi saksi cinta kita berdua

Fikri: Sudah lmbt sudah, kini semuanya harus berakhir, mgkin inilah jln yg trbaik, da kita mst rlakan kenyataan ini



_________________________________________________________

Then aku dengar plak lagu Menanti Sebuah Jawapan oleh PADI jugak..



Adess!!~ kenapa aku nie?

Aku tak bisa luluhkan hatimu
Dan aku tak bisa menyentuh cintamu

Tolonglah en. Chenta Hati saya sedang menanti sebuah jawapan dari awk nie :)

No comments:

Post a Comment