Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Wednesday, November 10, 2010

MTeST - Malaysian Teacher Selection Test

Tarikh: 13 November 2010 (Sabtu)
Tempat: Sekolah Menengah Tun Tijah, Durian Daun, Melaka

Berdebar-debar rasanya hati aku saat ini..sebab aku dapat panggilan MTeST.. <--- cheh!!~ macam la tak pernah pergi sebelum nie :p (yang nie kira yang kedua la aku pegi)

Awal tahun hari tue aku dapat jugak..tapi bukan di sekolah yang sama..dulu aku kena amek test nie kat Sekolah Menengah Teknik Melaka Tengah :) <--- tapi masa tue aku di hantar oleh kakak aku sebab aku tak berani drive kete :p

Nak dijadikan cerita aku nie yang langsung tak tau jalan Melaka tanya la kat bapak aku..hahaha.. <--- dahsyat gila ko syamila..takkan ler tak tau langsung?? :p 

dialog aku ngan bapak aku:

aku: Bah, Sek Tun Tijah, Durian Daun tue kat mana??
abah: Kan dekat je ngan Sekolah Tinggi Perempuan Melaka
aku: Nak lalu mana paling dekat?? <--- konon-konon dengan harapan abah anta kan ler :p
abah: Kat traffic light Keluargaku tue masuk kiri..tak pun ikut Masjid Al-Azim masuk kiri terus je <--- ayat suruh pergi sendiri :)
aku: Owhhhh.. <--- dah bole bayangkan jalan-jalan yang disebutkan :)

Padahal kalau ikutkan itu kan jalan sekolah lama aku..3 tahun kat sana..itu pun tak tau lagi...hahaha <--- memang teruk ko syamila :)

No comments:

Post a Comment