Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Monday, October 11, 2010

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Aku tak tau ape nak wat time nie..jasad kat cyber cafe si dia tapi fikiran dah melayang ntah ke mana..sebenarnya hati aku dah berdebar-debar nak ke Shah Alam esok..sebab sume keputusan akan berlaku esok dan aku akan meninggalkan si dia andai aku dapat tawaran tue..huhuhuhu

apelah akan berlaku esok..adakah aku akan disuruh membuat program??aku tak bersedia pun..setakat suh baca buku bole la..tapi kalau suh wat program on the spot..mati la aku :( aku bukan orang yang ingat sume benda..kalau nk wat sesuatu kena ada rujukan..adehh!!~

kawan-kawan tolong doakan kejayaan saya yer :) semoga rezeki saya murah dan semoga saya mendapat pekerjaan kat sana..AMINNN~

p/s :saje je share lagu nie ngan korang..sebab aku pernah menyukai lagu ini :) lagipun korang mesti tak pernah dengar lagu nie kan?? :p

2 comments:

  1. BETUL LA CIK CHENTA HATI..XPENAH PON DGR LAGU NIE

    ReplyDelete
  2. cik kasih syg..lagu nie best kan?? :)

    ReplyDelete