Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Saturday, October 30, 2010

mood BERUBAH :(

Sabtu, 30 OKTOBER 2010

Pukul 3.46 petang, aku dapat mesej dari dia..perbualan berkisarkan pasal suh masuk keje n then biasala kami..gaduh la ape lg :p

dialog perbualan kitaorg..

skpd_NAZMI: Ko blik kol brape? <--- sebab aku pegi kenduri kawen umah kawan aku kat Tanjung Kling td..


aku: Aku dh kat kampung ko..nape? <--- aku anta kawan aku yg memang duk sekampung ngan dia


skpd_NAZMI: Jge kdi. <--- perghhhh!!~ aku baru berangan nak duk umah sehari nie :p


aku: Internet bkn bole guna pun kat kedai ko.. <--- saje wat alasan..xnk jg kedai :p


skpd_NAZMI: Da ok ler... <--- alamak..biar betul :(


aku: Klu xbkak xbole ke?huhuhuhu <--- betul-betul malas nie syamila :)


skpd_NAZMI: Tk nk tolong sudah ar!!!! <--- start emosi ler 2 :p


aku: Eh..nk emosi knp plak?pg nie xde org jg ko xemosi plak..ko bg kunci la..


skpd_NAZMI: Pg td aku repair... Tkyah... Ak da kluar..


aku: Bg je..ko jgn tipu..aku nmpk kdai 2 bkak.. <--- padahal tak pun :p


skpd_NAZMI: Internet tk bleh pkai.. <--- perli aku ler 2..


aku: td ckp dh ok..cp tler aku tggu dpn umah nie.. <--- memang serius aku tunggu dia kat depan pintu umah :)


skpd_NAZMI: Kau cal matdat mintk kunci <--- adess!!~ aku mls betul nak kol matdat.. :(


aku: Ko nk suh aku tlg ko anta la..ko kol matdat 2 bg aku kunci.. <--- sikit lg kemarahan aku nk memuncak :)


skpd_NAZMI: Cal ler die aku cal tk angkt <--- emosi lagi mamat nie :'(


aku: Abes internet ok ke x? <--- saje nak kasi panas line :p


skpd_NAZMI: Ok...


aku: Smlm xok kot..bila ko betul kn?


skpd_NAZMI: Kau da cal lum <--- dh tak larat layan aku ler 2 :p


aku : Belum la..aku tny internet 2 ok ke x?


skpd_NAZMI: Ok la


aku: Tp smlm xok pun..


skpd_NAZMI: Da ok la...


aku : Aku dh mesej dia..klu dia anta aku bukak la nnt..


skpd_NAZMI: Cal die tido tu


aku: Xkn aku nk kcu dia tido kot..mau kena kapak je nnt..


skpd_NAZMI: Cal haje ler... Dia msti angkt klu ko cal...


aku: Asal plak klu aku kol dia msti angkat plak..hmm..


skpd_NAZMI: Skati kau la klu nk cal kau cal tknk sudah..


aku: Yg ko nak emosi knp?hmm..nnt aku kol la..



aku: Aku dh kol n dia xnk angkat..ok..


skpd_NAZMI: Amek kat kedai epul..



aku: Aku nk wat kek..jap lg aku amek...

Pukul 4.51 petang.. malas nak gaduh lg :) 

note: nnt sambung lagi yer..orang yang sy kutuk dh smpi plak :)

No comments:

Post a Comment