Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Wednesday, October 27, 2010

HAPPY BIRTHDAY ABAH :)

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to Khalik Samat
Happy birthday to you

Diam tak diam dah 60 tahun dah ayah aku hidup kat bumi ALLAH nie..harap-harap ada la keberkatan sepanjang dia hidup kat dunia nie :)

Abah,

Selamat hari jadi yang ke 60 tahun..Semoga tahun nie akan membawa seribu makna pada abah..Semoga panjang umur dan murah rezeki hendaknya :) Caca sayang abah sangat-sangat :)

Kesian abah..tak ada hadiah untuk hari lahir dia pada tahun nie..ingat nak watkan kek..tapi aku tak berkesempatan lagi..nanti ada masa ca watkan kek untuk abah yer..teringat nana..kalau aku cakap xde masa mesti dia cakap kalau ngan sepet ada plak masa ko ek :p

No comments:

Post a Comment