Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Tuesday, October 5, 2010

KELUARGA SAYA :)

Baru aku perasan..sejak aku wat blog nie, aku tak pernah pun kenalkan keluarga aku kan?hehehehe.. :D <--- macam la best sangat siap nk perkenalkan plak :p

Okeyla..First sekali yang patut aku kenalkan kat korang ialah ayah aku..

Nama: Encik Khalik bin Samat
Umur: 60 tahun
Tarikh Lahir: 27 Oktober 1950
Pekerjaan: Pesara Telekom dan sekarang menjadi penoreh getah sepenuh masa


Then you must know my mom..
Nama: Puan Salmiyah binti Surit
Unur: 59 tahun
Tarikh Lahir: 27 Julai 1951
Pekerjaan: Pesara dari Ibu Pejabat Polis Kontinjen Melaka dan sekarang menjadi surirumah sepenuh masa :)

Ayah ngan mak aku nie telah berkahwin pada 16 September 1978..




Aku ada 5 orang adik beradik..sorang abang, dua orang kakak dan seorang adik perempuan..


ABANG AKU

Nama: Mohd Haffez bin Khalik
Umur: 31 tahun
Tarikh Lahir: 15 Jun 1979
Pekerjaan: Juruteknik Komputer kat UTeM Durian Tunggal

Beliau telah pun menamatkan zaman bujang pada 13 Disember 2009 dengan pilihan hati Norhazlina binti Mohammad (Kak Alin)..



KAKAK IPAR AKU

Nama: Norhazlina binti Mohammad
Umur: 26 tahun
Tarikh Lahir: 7 Oktober 1984
Pekerjaan: Penolong Pendaftar di UiTM Kampus Bandar, Melaka
  



KAKAK AKU (SULUNG)
Nama: Noor Haffizah binti Khalik
Umur: 29 tahun
Tarikh Lahir: 10 April 1981
Pekerjaan: Guru Sekolah di Maran iaitu Sek. Men. Keb. Maran 1

Beliau telah berkahwin dengan Tuan Mohd Faqrurrazi bin Tuan Zakaria dan dikurniakan 2 orang cahaya mata iaituTuan Azwa Farisah dan Tuan Haris Hazim..




ABANG IPAR AKU

Nama: Tuan Mohd Faqrurrazi bin Tuan Zakaria
Umur: 30 tahun
Tarikh Lahir: 24 Oktober 1980
Pekerjaan: Guru Sekolah di Maran iaitu Sek. Men. Keb. Maran 2



KAKAK AKU (KEDUA)

Nama: Nur Syahidah binti Khalik
Umur: 27 tahun
Tarikh Lahir: 20 Ogos 1983
Pekerjaan: Guru Sekolah di Melaka iaitu di Sek. Men. Tun Tuah, Bachang.




 

ADIK AKU

Nama: Nur Hasanah binti Khalik
Umur: 21 tahun
Tarikh Lahir: 18 Februari 1989
Pekerjaan: Pelajar di Universiti Sains Islam Malaysia, Nilai


Ini lah gambar adik beradik aku semasa perkahwinan abang kami tahun lepas :)

ADIK beradik KAMI :)


No comments:

Post a Comment