Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Tuesday, October 5, 2010

Full Time 'VS' Part Time :)

Salam kengkawan yang mengikuti blog saya :) <--- ada ke masalahnya??perasan tul la ko nie syamila :p

Dah lama rasanya tidak mengupdate blog nie..hampir seminggu jgak kot :) bizi sangat ke aku nie?setahu aku kat opis nie bukan ada keje sangat pun :p

Kalau korang tengok tajuk mesti korg cakap..apelah budak nie buat kan?full time la..part time la..hehehe..aku skrg wat dua keje dalam sehari..pagi aku g opis cm biasa then blk petang..lepas maghrib dalam kul 8 malam aku start keje kat cyber cafe kawan aku :)

Penat ke tak?jgn tanya la..korang pun kalau blk keje terus terlepak kan?tido ke..nk tolong mak pun rasa malas kan?mesti la penat..tp aku kena tolong dia..mgkn bkn selamanya la :) it just be a part time job aku je :p

Semalam masa blk dari jaga cyber cafe..aku borak ngan mak cik aku (kebetulan dia datang umah ada kursus kat AKMAL)..borak-borak smpi dkt kul 1 pg :) topik kitaorg tentang bisnes la..sume orang tgh support aku suh setup one business..dia ckp aku rajin wat kuih..try la pasar kan..and i will do that..insya-ALLAH :)

Aku pun tgh pikir nk bisnes ape..cookies, kek or anything..tp kena ada target pasaran..orang yg kita nk jual benda-benda nie sume :) insya-ALLAH aku cuba..i will try my best to be the best.. <--- jgn yo2 oh je syamila :p

Ok la kengkawan..aku dh tahap ngantuk kat ofis sensorang nie :) ada aku bantai tido plak karang :p aku chow dulu..nnt bos datang mati aku :p

Doakan aku berjaya ek kengkawan..

No comments:

Post a Comment