Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Tuesday, March 29, 2011

Entri yang ketiga..

Kalau korang perasan ini entri aku yang ketiga pada hari ini..dahsyat tak dahsyat..yang pasti entri ketiga aku nie sangat sedih.. [ haha..ayat nak poyo :)]

takpela syamila..take it easy [ easy kau cakap..aku serabut tau tak!!~ ]

tolong jangan wat aku macam nie bole tak?? [ korang tak pening ke baca??aku yang taip nie pun dah pening ]

kenapa la aku sengal sangat ari nie..hmm..dengan aku yang kredit dah nyawa-nyawa ikan.. [ sori pada orang yang bagi aku mesej ]

tapi sekarang mood aku dah okey kembali ;)

notes: korang pening tak ape entri aku kali nie??haha..mesti tak paham kannn?? :p

No comments:

Post a Comment