Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Friday, March 25, 2011

aku, dia dan kamu...

Tajuk entri aku ari nie sebenarnya takde kaitan pun dengan entri kali nie..haha..sengal je kan??aku rasa semakin takde idea pun untuk memblogging dah..dulu aku banyak jugak nak share..tapi sekarang..hmm..mungkin terbatas sedikit la..segalanya privacy bagi aku..sori ekk kengkawan..especially yang mana dah baca entri-entri yang terdahulu berkaitan hidup aku..

tujuan aku membina blog ini adalah untuk mempromosikan hasil tangan aku..tapi tak sempat meng'snap' gambar tentu hasil aku dah masuk perut..haha..jadi promosi aku pun tak menjadi..kadang-kadang aku terlupa pun nak meng'snap'..haha..sengal jeee :p

[ ala bos aku nie potong 'stim' jela..aku dah lupa ape aku nak tulis dah :( ]

sekarang kehidupan aku penuh privacy..sebab??ada orang tak suka aku cite macam-macam kat blog aku nie :) sekiannnn...hahaha

No comments:

Post a Comment