Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Monday, March 7, 2011

SERABUT!!~

Dah lama rasanya tidak meng'update' blog nie..kenapa rasanya ye??
AGAK-AGAK??

Mungkin aku telah ketandusan idea untuk mendapatkan entri-entri yang terbaik dari ladang mungkin.. <--- haha..macam sengal je ayat ko syamila :)

Ape ye kena mengena tajuk entri nie dengan cerita aku ye??aku pun kurang pasti..yang pasti memang sekarang kepala sangat kusut, serabut dan kelam kabut je hidup aku..

Ape lagi yang aku nak tulis untuk entri kali nie ye..huhu..ntahla..hidup aku dah tiada cerita yang menarik kot :)

"If we LOVE somebody then it will settle everything"

*you will never walk alone and you will stay in my heart forever*

No comments:

Post a Comment