Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Wednesday, March 23, 2011

bila PERASAAN sedang TERTEKAN

Aku nak mintak maaf la kat kawan-kawan yang terasa sepanjang perkenalan aku dengan korang..MINTAK MAAF SANGAT-SANGAT..mungkin aku nie banyak menyusahkan korang..mungkin secara langsung atau tak langsung..tapi aku rasa banyak secara langsung dari tak langsung :p

nie la pekerjaan aku sekarang ketika aku sedang tertekan..ye kawan-kawan sesungguhnya saya amat tertekan sekarang..dari datang ofis tadi aku dah start emosi..haha..padan muka aku..sape suh emosi pagi-pagi..SERABUTTTTT!!!!~

ZHAFRI cakap: oleh itu biarlah takde pagi..biar petang je ;) <--- weyhhh!!~ budak ko sengal ke ape??? :p

ada orang cakap aku sekarang sensitif..betul ke??sape la makhluk yang wat aku sensitif tue kan..tue la aku dah cakap..jangan wat aku sayang ko..kan ko dah susah..hmm <--- mengeluh la lagi :)

memang aku sedar sepanjang per'hubungan' nie..aku banyak menyusahkan dia..banyak wat dia susah hati..tapi jangan risau la ye..saya akan jaga diri saya elok-elok.. [ kalau saya mati pun saya sorang-sorang jugak kan??so don't worry la ye..hidup harus diteruskan ;) ]

but one thing that you need to know:

*you will never walk alone and you will stay in my heart forever*

No comments:

Post a Comment