Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Sunday, March 27, 2011

dot..dot..dot..

28 March 2011

Ya memang hari ini punya tarikh :)

Hari yang penuh malang pada aku.. [ mungkin ]

Korang bayangkan jela..pagi-pagi bangun awal sekitar pukul 7.00 pagi..dah siap mandi..siap gosok baju..siap-siap nak pegi keje..tudung aku lak wat hal.. [ aku tak cerewet pun..tapi kekemasan perlu ada :p ]

Dah la lewat..mak aku suh sarapan pun aku tak nak..sebab??aku dah terlewat nie..haha [ sekarang aku dah lapar ok..padan muka aku :p ]

Dalam pukul 7.45 pagi aku baru nak bertolak dari umah..itu pun setelah sampai satu kawasan..aku baru sedar purse aku tertinggal kat umah..jadi berpatah semula la aku ke umah [ angin satu badan sebab dah la orang UniKL nak datang ]

Dah la sepanjang jalan asyik kena lampu merah aje [ memang menguji kesabaran seorang Syamila ]

Aku sampai ofis tadi kul 8.45 pagi..lewatkan?? ;)

Sekarang jam baru menunjukkan 10.23 pagi.. [ jam ofis aku la ]

Aku dah mengantuk tahap dewa la kot..nak tido bole tak?? [ sengal ]

Malang tak nasib aku?? [ tak kot..aku je rasa macam tu ]

*you will never walk alone and you will stay in my heart forever*

No comments:

Post a Comment