Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Tuesday, April 5, 2011

Audit sudah KE MARI :)

Hari nie agak macam sibuk sikit dalam ofis..maklumla orang audit datang kat ofis..jadi segala kegiatan terpaksa direhatkan buat sementara waktu [ tapi sempat pulak kau mem'blog'ging cik syamila :p ]

Aku kat ofis dah mula pening kepala sebab aircond kat ofis terlalu sejuk untuk aku [ 16 dajah celcius ]

Suhu ini memang selalu aku tukar ke darjah yang suam-suam kuku saje kebiasaannya..sebab aku kalau sejuk sangat mula la kepala berdenyut [ sangat tidak suka dan emosi aku mudah terganggu ]

Aku sambil-sambil mem'blog'ging nie sempat curi-curi tengok auditor dua orang nie [ sangat cekap dan kagum aku melihatnya ]

Bayangkan berapa lama entah diaorang praktis nak jadi auditor nie..tekan kalkulator pun tak payah tengok butang-butang nombor kat kalkulator tue [ perrggghhh!!~ bila aku nak jadi macam tue yer ;) ]

Angan-angan jela syamila :)

Budak tiga kerat tue kat production..aku suruh buat lain..lain yang diaorang buat [ sabar jela ]

Sebenarnya tak ada ape sangat yang membuatkan aku tulis entri nie..tapi aku rasa tersangat bosan ketika ini.. [ tak tahu nak wat ape :(  ]

sekian saje entri kali ini :)

No comments:

Post a Comment