Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Thursday, February 23, 2012

tahniahhh!!~

first of all
aku nak ucapkan tahniah kat kawan aku yang bakal menukar status dari cik ke puan pada hari ini..

TAHNIAH BUAT:

nurafidah binti tamami
dan pasangannya
mohd suhaime bin sujojo

selamat pengantin baru dan semoga berbahagia ke akhir hayat..

note untuk kawan aku:
dah jadi isteri orang..
kena tolak ansur..
saling faham memahami..
berat sama dipikul..
ringan sama dijinjing..

jaga hubungan suami isteri sebaik-baiknya..
semoga perkahwinan kalian sampai ke syuga :)

lepas nie dah tak bole nak meronggeng sama-sama kann??
<< sekarang pun susah..hehe >>


sekarang rajin la pulak aku mengupdate blog kann??
mesti ada yang tertanya-tanya kan kenapa??
sebab duduk kat kaunter nie sangatla bosan..
nak tunggu guest ntah bila nak datang..
jadi nie la keje aku sepanjang duk kat kaunter..
mengadap komputer..
kalau tak FACEBOOK..
update BLOG..

rajin la plak kau syamila..
haha

aku jawab:
abes ape nak wat lg..buntu duk tgk komputer je..
nak main game pun sampai sakit kepala
benda-benda nie je la yang menghiburkan aku..
haha


SHORT WIRE OTAK AKU NIE :)

No comments:

Post a Comment