Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Tuesday, February 21, 2012

ape kess??

diam tak bererti setuju
diam tanda marah
diam maksud tak mahu bersuara

sebelum benda yang tak sangka terjadi
lebih baik diam

apa yang aku merepek nie??
otak tak tau apa nak wat kat kaunter
itu la jadi camnie

tengah duduk-duduk tanpa arah tuju nie
tiba-tiba aku terfikir tentang majlis aku yang entah berapa lama lagi nak tiba
langkah seterusnya aku kena ambil

satu: tempah baju nikah
dua: kad kawen dah design..tinggal anta kat orang nak wat je
tiga: andaman..esok aku ada date ngan orang andaman
empat: apa lagi ekk??
barang hantaran bila nak beli??
semangat sikit syamilahh!!~

insya-ALLAH segalanya akan beransur seperti biasa

yang penting
SENYUM :)


No comments:

Post a Comment