Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Monday, February 6, 2012

kadang kala

sebenarnya aku pun tak tau ape yang aku nak update kat blog aku kali nie..sengal je kann aku??

yang pasti aku tengah agak serabut dengan kehidupan aku sekarang..rasa nak lari dari keadaan yang membuatkan aku rasa "NTAH".. << LOST IN MY OWN LIFE >>

STRESS!!~ <<---- memang sangattttt!!~

aku rasa aku tak mampu nak teruskan hidup macam nie..mungkin sebab aku tak hargai ape orang dah lakukan untuk aku..balasan dia ini la ----> takde orang pun hargai kauuu!!~ << padan muka okk >>

ntahla..aku tak mampu nak fikir ape-ape..cuma aku rasa aku nak LARI..tak nak teruskan kehidupan aku sekarang..kalau la kehidupan aku nie macam telefilem kat TV kann senang..dalam masa 2 jam dah abes tau dah ending cerita..aduhaiiii!!~

sabar je la syamila :)

NTAHLA..itu je la ayat aku sekarang..

note: serabut sebab dah tinggal berapa hari je lagi tapi satu preparation pun takde :(
serabut sebab tak tau nak mintak pendapat sape..nak mintak tolong sape..
serabut sebab aku takde ape-ape nak wat segala persiapan :(
serabut sebab banyak utang tak mampu bayar lagi :(
SERABUTTTT!!~

<< hanya aku sorang je tau kot apa masalah aku >>

No comments:

Post a Comment