Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Saturday, February 18, 2012

lelaki :)

" memang tak ada lelaki seperti aku
tapi yang lebih hebat banyakk"

mesti korang tertanya-tanya dan pelik kan ape maksud entri aku kali nie?? << takde maksud apa-apa pun sebenarnya >>

aku pun pening kalau cerita pasal LELAKI nie..
susah nak paham orang lelaki nie..apa yang dia nak..apa yang dia mintak..yang penting mesti kena dapat atau ada << sabar je la jawabnya >>

kat opis aku nie lelaki lebih banyak dari perempuan..yang tak tahan perangai sorang-sorang..kadang-kadang sampai pening kepala nak ikut cakap diaorang dengan perangai masing-masing << maklum la manusia nie kan macam-macam perangai >>

ntahla..serabut kalau pikir pasal LELAKI nie..tapi apakan daya..kena pikir jugak sebab esok lusa kawen tetap dengan lelaki jugak << aduhaiiii!!~ redha je la :) >>

SENYUM TAK PERLU KATA APA-APA :)

No comments:

Post a Comment