Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Sunday, February 19, 2012

malam

malam ini sendiri lagi..
bila sendiri terkenangkan si dia..
entah kenapa..
rindu pun menjelma..
adakah kasih tidak pernah padam??
adakah sayang tak pernah hilang??

wahai hati..
kenapa begitu sukar untuk memahami isi mu??
mengapa kau boleh menyimpan segala perasaan??

"tetiba pulak aku jadi jiwang pepagi buta nie kann??ape kess??"

apa kaitan tajuk entri aku kali nie kann??
*sebenarnya masa aku tulis entri nie bukan malam pun..dah pagi dah :p

masa aku taip entri nie..hati aku sangat berkobar-kobar..mungkin korang tertanya-tanya sebab ape kann??
* aku rasa biarlah aku sorang je yang tau..

mood: SENYUM SAMPAI KE TELINGA :)

No comments:

Post a Comment