Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Sunday, April 24, 2011

Berat :(

Entri kali nie bukan berkaitan berat badan aku ke hape ye..aku memang risau kalau berat badan aku naik macam dulu..tapi harap-harap boleh maintain la berat yang nie dan kalau boleh nak turun lagi :p [ tak pernah nak usaha tapi nak kurus..camne tu syamila :) ]

Lagu kat SINAR plak WE ARE THE CHAMPION.. [ konon-konon akan semangat la tu ;) ]

Okey berbalik entri kali nie..

Aku sebenarnya berat hati nak melepaskan dia dari hidup aku..walaupun aku harus buat camtue..takkan aku nak tengok dia merana..hmm [ tapi aku sangat berat hati :( ]

Ya ALLAH, bantulah aku yang sukar untuk melepaskan dan melupakan dia dalam hidup aku..mungkin terlalu banyak kenangan aku bersama dia yang membuatkan aku sukar untuk melupakan dia [ maafkan aku kekasih ]



Dia suka dengan lagu ini :) [ KAU TETAP DALAM ANGANKU :) ]

No comments:

Post a Comment