Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Tuesday, April 19, 2011

Nasi Minyak

Korang baca tajuk entri aku kali nie mesti korang ingat aku nak kongsi resipi nasi minyak kan?haha..tapi bukan itu yang aku nak tulis entri kali nie [ wat nasi minyak pun aku tak tahu..haha.. ]

Aku cume nak jemput korang makan nasi minyak aku..korang mesti terkejut kan dengan berita nie kan??haha..tapi jangan salah sangka pulak..sebab aku nak jemput bukan ari nie atau dalam masa terdekat nie..ekekeke [ jangan marah yer :p ]

Tapi ape kaitan tajuk entri kali nie dengan entri aku ye??takde kaitan ye pun..haha..aku cume nak cerita tentang nasi minyak..sebab?? [ aduhaiii!!!~ susah nak cakap la.. ]

Nie semua angkara sibuk ke majlis perkahwinan dan kenduri kawin kawan-kawan aku la nie..kawan-kawan aku semua tanya bila aku nak kawen.. [ korang nie takde soalan lain ke?? ]

Mungkin soalan-soalan ini diutarakan kepada aku sebab majoriti rakan seangkatan aku semuanya telah pun selamat mendirikan masjid dan berpasangan..tetapi aku je yang banyak berahsia dengan mereka..

Aku hanya mampu senyum je..kalau la aku nie dah cukup duit..dah cukup calon..aku dah jemput dah korang..tapi masalahnya aku tak cukup duit..calon?? [ cukup-cukup la yang ada :) ]

Korang tak perlu la nak risau sebab aku akan jemput jugak korang bila tiba masanya nanti.. [ kalau masih ada umur la ]

Ok la..got to go..isu nasi minyak jangan utara kan pada aku lagi yer..kalau nak rasa makan nasi minyak aku..sponser la RM20k..hahaha :)

*you will never walk alone and you will stay in my heart forever*

No comments:

Post a Comment