Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Thursday, April 7, 2011

Post yang ke-50

Jumaat, 8 April 2011 [ 1.20 tengahari ]

Kalau ikut entri aku kat dashboard blog nie..termasuk yang ini saje dah 50 entri aku wat..tak tau la termasuk yang aku dah delete dulu-dulu punya ke atau tak..kalau tak termasuk..ini bermakna dah lebih la dari 50 entri yang aku dah tulis kat blog aku nie :) [ tiba-tiba rasa macam bangga je :p ]

Jap ekkk..bos aku bagi keje pulakk..terpaksa la buat..maklum la orang makan gaji [ bosannya :( ]

Jumaat, 8 April 2011 [ 2.22 tengahari ]

Adess!!~ kepala aku sakit kembali la..rasa mau tidur saje.. [ tidur je dalam kepala kau syamila :p ]

Sebenarnya ape tujuan aku tulis blog nie?? [ entahlah ]

Sendiri buat sendiri tak tau?? [ sengal!!~ ]

Mungkin aku dah terlupa kot akibat wat keje bos aku nie tadi [ haha..alasan yang terbaiiiikkk ]

bye :)

No comments:

Post a Comment