Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Tuesday, March 6, 2012

hmm..

permulaan hari yang sangat menyakitkan hati..
kalau nak cerita pasal gaduh..
dah tak heran..
selalu gaduh..

tapi ini pasal keje..
ntahla..
macam dah takde hati kat sini..
sebab??
si bangang tue buat orang macam orang nie takde perasaan..
apekahh??

wei derr!!~
agak-agakla..
orang lain ada maruah kott..
kau jangan ingat maruah orang nie bole dipijak-pijak..
meh aku pijak maruah kau dulu..
bodoh takde otak agaknya..
meh aku ketuk ngan lesung baru nmpk kot otak kau..

memang kat dunia nie pangkat kau tinggi der..
tapi ingat..
kita nie manusia je kot..
ada masa kita kat atas..
tapi jangan la terlalu mendongak ke langit..
sebab langit tue tak selalu cerah..
kadang-kadang menangis jugak..
itu baru kat dunia..
esok mati kau tak pakai ler kain kapan emas..
takde la swift kau ikut masuk dalam kubur..
harap maklum..

menyampah doll aku ngan kau..
ape ntah masalah kau agaknya??
tak cukup ke bini dah dua??
agak-agak la..

hai..
dugaan lagi..
ini la keje ngan orang melayu..
abes kau orang ape??
negro??
bodoh!!~
cakap tak pakai otak..
otak letak lagi kat lutut..

cukup!!~ chow..

No comments:

Post a Comment