Welcome Here :)



Salam Pertemuan dari saya kepada kalian yang mengikuti blog saya..semoga anda bergembira dengan kandungan blog ini :)

Hi there..welcome to my blog and hopefully you will enjoy my blog ;)

Sunday, August 21, 2011

ujian RAMADHAN

Sedar tak sedar dah nak penghujung Ramadhan..sekejap je rasanya bulan Ramadhan nie datang..rasanya ramai  je pun dah start mood raya..elehhh!!~  tak usahla nak menipu kannnn...

Last aku post entri masa awal Ramadhan..ingat bole post lagi hari seterusnya..tapi mungkin bukan rezeki aku kott..laptop yang aku selalu  bawak g keje hilang dalam kereta..CARELESS..itu je aku bole cakap..

Masa hari kejadian, aku teman kawan aku pergi hospital tengok mak dia..bila balik hospital, kitaorang singgah berbuka kat TESCO ( sampai sekarang tak jejak lagi dah :( )..kat situ la tempat kejadiannya..kitaorang sampai dah azan..terus tinggal barang-barang dalam kereta untuk dapatkan setitik air..tapi mungkin rezeki orang lain la kott..

DUGAAN betul..

cik abang aku??haha..dah nak selesai diperantauann..chehhh!!~ nyampah je bunyi :p

SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR DAN BATIN

1 comment: